Dag 12 - Nu is de terugweg toch echt begonnen

2 september 2022 - Giaveno, Italië

Tja, we hebben nog een week, maar vanaf vandaag gaan we toch echt op de terugweg. We rijden vandaag naar Piemonte. We hebben daar een plekje op Camping Verna gereserveerd. Dit ligt iets naar het westen ter hoogte van Turijn.

Op de heenweg zijn we naar de Grotta di Toirano geweest. Wat een schitterende grot was dat. We hebben een rondleiding van zo'n uur en een kwartier gehad. Dennis heeft maar 1x zijn hoofd gestoten, wat op zich best een knappe prestatie was, gezien de grootte van sommige gangen.

Hierna zijn we doorgereden naar de camping. Een prachtige plek met een uitzicht om u tegen te zeggen. We liggen op een berg en kijken uit over een vallei. Het was vandaag al iets te donker voor foto's, dus die komen hopelijk morgen. Hopelijk....want er wordt niet al te best weer voorspeld. We horen al de hele avond roofvogels en allerlei andere dieren door de vallei roepen, echt heel gaaf!

En o ja. Gisteren zijn we begonnen met een toernooi Pesten. Tussenstand is 5-0 voor Dennis, maar blijkbaar deden al deze potjes nog niet mee voor het echie.....