Dag 19 - Weer thuis!

9 september 2022 - Veldhoven, Nederland

Vanochtend lekker op het gemakje vertrokken we richting huis. We hadden gezien dat de terugweg via Brussel en Antwerpen liep. En wat ligt er net voor Brussel? Inderdaad....Waterloo!!

We zijn dus even uitgestapt bij de Butte de Lion, en hebben daar even rondgewandeld en lekker geluncht.

Rond half 5 kwamen we bij Daan aan en hebben we nog snel even de nieuwe stoelen van Dennis opgehaald en toen naar het huis van Dennis, waar we voor de eerste keer de nieuwe vloer en de nieuwe deuren zagen. Het huis is nu grotendeels af. Nog wat afwerking, maar het resultaat mag er zijn. 1 minpuntje...de bank heeft waterschade opgelopen in de schuur en er is wat schimmel op gekomen. Maandag maar eens kijken wat de verzekering hierover zegt.

Dit was de vakantie.

Een korte terugblik:

- Denemarken was erg leuk, maar prijzig. Mooi land, vriendelijke mensen, maar culinair niet echt een aanrader.

- Italië is een prachtig land met dure en kleine campings. Het eten is er heel goed en we hebben heel veel mooie dingen gezien. De Dolomieten waren wel favoriet, echt heel mooi. Maar ook de steden waren erg mooi, op Modena na dan. Elba waa bijzonder om te zijn, erg heet, maar een beetje pech met de camping.

- Frankrijk was erg goed. Twee mooie campings gehad, helaas op de laatste wat minder weer.

- Het reizen met de camper was erg tof. We hebben om beurten gereden, soms op hele fijne snelwegen, soms op enorme hobbel de bobbel wegen, soms op wegen die zo smal waren dat we blij waren dat we niemand tegen kwamen. Op de hete remmen na, hebben we ook geen problemen gehad met Blondie.

En nu gaan we verder met ons gewone leventje. Maandag moeten we weer werken...maar eerst nog genieten van ons weekend!

1. Ine:
    10 september 2022
    Nou toch leuk dat wij een beetje mee hebben kunnen reizen. Het leek me inderdaad een mooie trip!